Cupmaten DD t/m KK
Omvang vanaf 60cm
Gratis verzending vanaf €75,-
Retourtermijn van 90 dagen
Online BH coach

Shop nu extra Stapel korting op alle SALE producten

Jouw winkelwagen (0)
Geen producten in je winkelmandje.

Winkelmandje updaten

Retourneren & ruilen

90 Dagen om de producten terug te sturen!

Naron staat voor kwaliteit. Maar het is altijd mogelijk dat een artikel toch niet naar wens is. Natuurlijk mag het dan retour worden gestuurd.

 

Voorkom retouren

Om te voorkomen dat je iets onnodig terug moet sturen hebben wij een paar handige adviestools voor je gemaakt. Die gaan je echt helpen bij het kiezen van de juiste producten.

  • BH maat calculator met tips over het berekenen van de BH maat, EU en UK cupmaten en wanneer je bh nou eigenlijk goed zit.
  • Shop-tips met tips & tricks over maten, passen en wassen.
  • Blogs met allerlei informatieve artikelen over onze producten en Naron als bedrijf.
  • Product vlogs met filmpjes over alle producten die we in de stenen winkel hebben.


Spelregels voor terug sturen en geld terug

Uiteraard hebben ook wij een paar spelregels voor het terug sturen van onze producten.

  • Je hebt maar liefst 90 dagen de tijd om de producten te retourneren.
  • Je geld is binnen 7 dagen nadat wij je pakket hebben terug gekregen, bijgeschreven op de Iban- of creditcardrekening waarmee de bestelling werd betaald.
  • Door Naron berekende verzendkosten binnen Nederland, worden gerestitueerd als de bestelling in zijn geheel wordt terug gestuurd. Dit geldt niet voor berekende bezorgkosten bij SALE producten.
  • Je mag alles GRATIS terug brengen in Naron Breda.
  • De verzendkosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Zorg wel dat alles altijd voldoende gefrankeerd wordt terug gestuurd.
  • Je mag natuurlijk alles passen, maar verder mag het niet gedragen zijn. Tip: pas slips altijd met een eigen slip eronder. Hoe je dan toch goed de maat en het model kunt beoordelen lees je bij onze pas-tips.
  • Elke bestelling wordt verstuurd met retourformulier (achterkant pakbon). Wij vragen om dit volledig ingevuld bij de retourzending te doen voor een snelle verwerking.
  • De artikelen ontvangen we graag terug in de verpakking waarin wij het opstuurden.

 

Tip!

Als je iets terug stuurt, kun je kiezen om dit met trackingnummer te doen. Wij doen dit zelf altijd, ook als het een brievenbuspakketje is. Je kunt daarmee jouw eigen zending volgen en zien wanneer het bij ons wordt afgeleverd. Ook heb je wat meer houvast bij PostNL als het zoek raakt. Gelukkig gebeurt dit zelden en dus is de keuze aan jezelf om hiervoor wel of niet iets extra's te willen betalen.

 

Ruilen van artikelen

Als een besteld artikel bijv. niet blijkt te passen, dan mag deze altijd retour gestuurd worden. Het kan niet automatisch omgeruild worden. Dit betekent dat het nieuw product in zo'n geval opnieuw door jou besteld en betaald wordt. Het product dat niet goed is ontvangen wij graag z.s.m. terug en het aankoopbedrag zal door ons binnen 7 dagen worden terug gestort. Op deze manier kan er nooit door ons een fout worden gemaakt of moet er moeilijk worden gedaan met verrekening of bijbetalingen. Gemak dient de mens!

p.s. Producten die terug gestuurd worden maar die gedragen zijn of beschadigd of onvoldoende gefrankeerd, zullen wij niet kunnen accepteren en ongefrankeerd aan de afzender worden geretourneerd. De strafport die PostNL hiervoor aan de ontvanger in rekening brengt, kan niet op Naron worden verhaald.

 

Heb je geen retourformulier?

Als het goed is staat het retourformulier afgedrukt op de achterkant van de pakbon die wij bij elke bestelling doen. Mocht er echt geen retourformulier bij jouw bestelling zitten, mail ons dan en we sturen er direct eentje op.

NARON BREDA
Veemarktstraat 47
4811 ZD BREDA
T: +31 (0)76 514 07 78
WA: +31 (0)6 455 229 60
[email protected]
Openingstijden
NARON.NL
Veemarktstraat 47
4811 ZD BREDA
T: +31 (0)76 514 07 78
WA: +31 (0)6 455 229 60
[email protected]
Openingstijden
NARON BREDA
BTW: NL804811179B01
KvK: 20081747

Route met de auto
Route met het openbaar vervoer