Cupmaten DD t/m O
Omvang vanaf 60
Gratis opsturen vanaf €75
Retourtermijn 90 dagen
Winkel in Breda
menu
Waarom zie ik mijn maat er niet bij staan?

De werking van onze online shop is zodanig ingesteld dat uitsluitend op dit moment nog te leveren items op onze site getoond worden. Als een product dus nog wel zichtbaar is, maar je kunt niet de door jou gewenste maat of kleur kiezen, dan is deze uitverkocht en jammer genoeg niet meer door ons leverbaar. Hiervan is bij alle fashion collecties van Naron altijd sprake.

 

LEVERTIJDEN
Leverbaar betekent overigens niet automatisch voorradig. Het kan zijn dat wij het artikel bij onze leverancier moeten gaan bestellen. De levertijd wordt weer gegeven op de productpagina direct nadat alle maat opties zijn gelecteerd. Plaats je vervolgens het product in de winkelwagen, dan wordt de levertijd nogmaals duidelijk in beeld gebracht. Een levertijd binnen 5 dagen betekent het prodcut voorradig is. Indien een artikel door Naron bij de leverancier moet worden besteld, dan geven wij automatisch een levertijd langer dan 5 dagen weer.

Indien je, alvorens tot bestellen over te gaan, zeker wilt weten of de gewenste maten en modellen nog daadwerkelijk op voorraad zijn i.v.m. de noodzaak van een korte levertijd, dan raden we je aan even telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn bestelling nadat ik deze heb betaald nog wijzigen?

Helaas is dat niet mogelijk. Het enige dat je kunt doen is de reeds geplaatste bestelling annuleren d.m.v. het replyen van de bevestigingsmail en de bestelling opnieuw te doen. Na de berichtgeving via e-mail over de annulering zullen wij het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen restitueren.

Mag ik mijn online aankopen ruilen?

Voor de ins en outs over online bestellingen, verwijs ik graag door naar de voorwaarden. Hier lees je hoe alles werkt o.a. ook t.a.v. retourzendingen.

Ruilen is helaas niet mogelijk. Hiermee wordt bedoeld dat indien een besteld artikel niet blijkt te passen, deze wel retour gestuurd mag worden maar niet omgeruild kan worden. De gewijzigde maat of het nieuw gewenste product dient in dat geval opnieuw online besteld te worden. Dit voorkomt vergissingen.

Uiteraard ben je van harte uitgenodigd om met de producten die niet naar wens zijn, naar de winkel te komen. Wij adviseren je dan graag. In zo'n geval is ruilen wel mogelijk. Wanneer er een bedrag over blijft dat teveel is betaald, dan geven wij dat, indien mogelijk, direct terug of storten het bedrag terug via Mollie op de IBAN- of creditcardrekening waarmee de bestelling werd betaald. Mollie is de payment provider die al onze online betalingen verwerkt. Ook in de winkel hebben wij de ingevulde retourbon nodig om alles correct te kunnen verwerken.

Kan ik mijn gift card en gespaarde Naronnies zowel in de winkel als online inwisselen?

Gift Cards

Jazeker! We hebben onze eigen Naron gift card en we accepteren Fashion Cheque. Zowel online als in de winkel kun je daarmee je aankopen betalen. Je kunt in de check-out de barcode van de kaart invullen om de waarde te verzilveren.

 

Naronnies sparen

Ook je gespaarde Naronnies kun je zowel in de winkel als in de webshop gebruiken. Voor 100 gespaarde Naronnies krijg je €3 korting. Om online Naronnies in te wisselen moet je ingelogd zijn. Je kunt je saldo checken in Mijn Naron er in de check-out mee betalen. In de winkel doen wij dit voor je als je ons vertelt dat je Naronnies wilt inwisselen.

Kan ik mijn online bestelling laten vermaken?

Het is mogelijk om een standaard Vermaak Service te kiezen bij een online besteld artikel. Na ontvangst van de betaling zal de bestelling verder verwerkt worden en indien of zodra voorradig, naar de coupeuse gaan. Houd in verband hiermee altijd rekening met 1 à 2 weken langere levertijd dan aan gegeven bij het product.

ATTENTIE: VERMAAKTE PRODUCTEN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN!

Hoe kom ik aan een formulier om bij mijn te retourneren producten te voegen?

Als het goed is heb je een retourformulier ontvangen (in de envelop) die in je zending zat. Het formulier staat afgedrukt op de achterkant van de pakbon. Voeg deze zo volledig mogelijk ingevuld toe bij de producten die je terug stuurt naar Naron. Als je geen retourformulier (meer) hebt, dan kun je deze hier downloaden en printen. Vermeld dan altijd op de achterkant, voor een juiste en snelle verwerking van je retourzending, je volledig naam, adres en het bestellingnummer.

Moet ik een afspraak maken als ik naar de winkel kom?

Als je niet wilt wachten om binnen te mogen en geholpen te worden, dan is het slim om een afspraak te maken via onze online agenda. Er mogen maximaal 10 mensen binnen. Voor klanten die een afspraak hebben gemaakt, houden we altijd een paskamer vrij. Kom je op de bonnevoy, dan heb je dus kans even te moeten wachten of later terug te moeten komen als je op dat moment een afspraak inplant voor later op de dag.

 

Kom gerust met z’n tweeën

We laten maximaal 2 mensen tegelijk binnen. Dus geen hele gezinnen omdat die dan plaatsen bezet houden voor andere klanten. Met z’n tweeën is wel handig, want we helpen je op afstand. Daardoor is het makkelijk als je iemand bij je hebt die bijvoorbeeld de bandjes kan verstellen en zo.

Menu
iDeal Visa MasterCard Bancontact Fashion Cheque Klarna PayPal Sofort Banking
Jouw winkelwagen (0)

We zien hetzelfde product in twee maten in je winkelwagen. Kom ze gerust passen bij ons in de winkel of virtueel via onze online passessie.

Bestel nog voor € 75.00 om geen verzendkosten te betalen binnen Nederland
 
Totaal 0.00
Verder winkelen
Bestellen
Extra controle