• Cupmaten DD t/m O
  • Omvang vanaf 60
  • Volledige collectie Freya Fantasie & Elomi
  • Gratis opsturen vanaf €75
  • Retourtermijn 90 dagen
  • Winkel in Breda
  • Top adviseurs
  • Naronnies sparen

Algemene voorwaarden

Het shoppen bij Naron is heel eenvoudig, maar er zijn toch enkele voorwaarden die wij hieronder uiteen zetten. Lees deze eerst rustig door.

 

ACTIEVOORWAARDEN

Naron heeft regelmatig in de winkel en online speciale acties of aanbiedingen waarvoor specifieke voorwaarden gelden. Deze voorwaarden vind je hier>>

 

VERKRIJGBAARHEID

Je vindt in de diverse rubrieken alle artikelen, de kleuren en maten die via onze webshop besteld kunnen worden. Let daarbij op dat seizoenartikelen altijd beperkte tijd leverbaar zijn. De kans bestaat dat door de vertraging tussen het moment van bestellen en het verwerken van de betaling, het bestelde product (tijdelijk) is uitverkocht bij onze leverancier. Uiteraard krijg je daarvan bericht zodra wij hiervan op de hoogte zijn gesteld door onze leverancier en zullen eventuele betaalde bedragen direct worden gerestitueerd.

Voorraad en levertijden
Op de webshop wordt altijd nadat de productopties zijn geselecteerd, het aantal beschikbare stuks weer gegeven. Indien dit aantal 0 is, dan wordt gecommuniceerd dat het artikel direct door ons wordt besteld. Tevens worden op de productpagina en in de winkelwagen de verwachte levertijden getoond.

Annuleren
Naron behoudt zich het recht voor eenzijdig (een deel van) de bestelling te annuleren of te wijzigen als producten door haar niet meer na te bestellen zijn bij haar leverancier(s). Uiteraard wordt je ook hiervan direct op de hoogte gesteld en worden door Naron in zo’n geval onterecht ontvangen bedragen, per omgaande terug gestort.

LEVERING EN UITVOERING

Naron zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

  • Als plaats van levering geldt het afleveradres dat de consument aan Naron kenbaar heeft gemaakt.
  • Met inachtneming van hetgeen onder “Verkrijgbaarheid” van deze voorwaarden is vermeld, zal Naron geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken.
  • Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvang je hiervan uiterlijk één maand nadat de bestelling geplaatst is, bericht. Je hebt in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
  • In geval van ontbinding conform het vorige lid zal Naron het bedrag dat is betaald zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  • Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal Naron zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Vooraf doch uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. In dat geval zijn de kosten van retourzending zijn voor rekening van Naron.

BEWIJSBAARHEID

Nadat wij de bestelling hebben ontvangen krijg je hiervan een geautomatiseerde bevestiging. Deze digitale communicatie wordt door Naron en door jou als klant erkent als bewijs dat je de opdracht hebt gegeven en Naron deze conform de opdracht uit zal voeren.

BETAALWIJZE

Alle online orders worden pas definitief verwerkt na ontvangst van de betaling. Ook indien er voor gekozen wordt om de order in de winkel op te halen, dient deze vooraf betaald te worden. Alle betalingen aan Naron.nl worden verwerkt door Multisafepay. Betaling van de bestelling kan op verschillende manieren:

  1. Via Ideal, volg de instructies van jouw bank.
  2. Via creditcard, volg de instructies van jouw creditcard maatschappij.
    Dit kan worden gezien als een achteraf betaalmethode. De creditcardmaatschappij incasseert eens per maand achteraf gereserveerde bedragen.
    -
    Visa
    - Mastercard
  3. Via Mister Cash (België). Volg hiervoor de instructies van Mr.Cash.
  4. Via FashionCheque. Volg hiervoor de instructies van FashionCheque.
  5. Via Bankoverschrijving. Volg hiervoor de aanwijzingen uit de email die je van Multisafepay ontvangt.
    N.b. Jouw bestelling met bankoverschrijving zal pas bij ons geactiveerd worden nadat wij de betaling hebben verwerkt.

De ontvangst van de betaling is voor ons de definitieve bevestiging van de opdracht en verplicht Naron de producten conform de opdracht te leveren. Niet voorradige artikelen worden na ontvangst van de betaling door ons bij onze leveranciers besteld.

Uiteraard heb je conform de wettelijke regelgeving ook bij Naron.nl 14 dagen bedenktijd. In die periode mag je kosteloos jouw bestelling annuleren. Dit kan alleen door een reply (beantwoorden) op de per email ontvangen orderbevestiging. Wij zullen vervolgens ook de betaling z.s.m. restitueren.

WET BESCHERMING PERSOONSGEGEVENS

Uiteraard worden alle gegevens discreet behandeld en houden wij ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Alle persoonsgegevens worden geregistreerd in onze administratie, doch uitsluitend gebruikt voor verwerking van de bestelling of waarvoor expliciet toestemming is gegeven.

VERZENDEN

Naron verzendt alle bestellingen via PostNL.

Verzendwijze
Onze producten worden super gezellig ingepakt en bij je bezorgd alsof je een cadeautje thuis gestuurd krijgt. De producten gaan in een doosje of worden als brievenbuspakket verstuurd:

  • Doosjes worden door ons gebruikt bij bestellingen van voorgevormde artikelen of bij grote bestellingen die niet meer ineens door de brievenbus passen. Hiervoor zul je thuis moeten zijn om het in ontvangst te nemen.
  • Brievenbusverpakkingen gebruiken wij bij niet voorgevormde items en bestellingen met een aantal dat ineens door de brievenbus past. Hiervoor hoef je niet thuis te zijn om het te ontvangen.

Trackingnummer
Alle poststukken krijgen een trackingnummer waarmee het online gevolgd kan worden op de website van PostNL. Je ontvangt automatisch een email hoe jouw bestelling door ons is verstuurd met daarin de gegevens om jouw zending te volgen. Deze email wordt verstuurd zodra jouw pakketje door ons bij de post is aangeboden.

Verzendkosten
De tarieven die wij in rekening brengen voor verzendkosten zijn:

  • GRATIS bij Afhalen in de winkel
  • GRATIS bij bestellingen boven € 75,= af te leveren in Nederland
  • € 2,95 bij bestellingen onder € 75,= af te leveren in Nederland
  • € 8,95 bij bestellingen af te leveren in België
  • € 12,95 bij bestellingen af te leveren binnen de EU
  • € 24,95 bij bestellingen af te leveren buiten de EU

Aflevermoment
Een poststuk zal in Nederland binnen 1 tot 2 werkdagen nadat het is aangeboden aan PostNL worden bezorgd. Dit gebeurt van maandag t/m zaterdag tussen 9.00 en 21.00 uur. Let erop dat als wij het als brievenbuspost versturen, dit door de pakketservice van PostNL wordt verwerkt en dus niet met de regulieren brievenpost. De aflevertijden kunnen daardoor anders zijn dan je bent gewend.

Je hebt via de website van PostNL altijd de mogelijkheid om een ander aflevermoment of zelfs nog een ander afleveradres te kiezen. Volg hiervoor de aanwijzingen op hun website. Als ons pakje niet kon worden afgeleverd, dan zal ook dit gecommuniceerd worden via PostNL door middel van een briefje in de brievenbus en/of op hun website.

Aansprakelijkheid
Naron is aansprakelijk voor correcte verzending en aflevering. Op het moment dat onze partner PostNL het pakketje van ons ontvangt tot het moment waarop zij het aflevert, is er een gezamenlijke aansprakelijkheid. Naron blijft altijd het aanspreekpunt en zal PostNL, indien nodig, aansporen om een correcte en zo spoedig mogelijke bezorging te realiseren.

RETOUREN

90 Dagen om de producten terug te sturen!

Naron staat voor kwaliteit. Maar het is altijd mogelijk dat een artikel toch niet naar wens is. Natuurlijk mag het dan retour worden gestuurd.

Voorkom retouren
Om te voorkomen dat je iets onnodig terug moet sturen hebben wij een paar handige adviestools voor je gemaakt. Die gaan je echt helpen bij het kiezen van de juiste producten.

  • BH maat calculator met tips over het berekenen van de BH maat, EU en UK cupmaten en wanneer je bh nou eigenlijk goed zit.
  • Shop-tips met tips & tricks over maten, passen en wassen.
  • Blogs met allerlei informatieve artikelen over onze producten en Naron als bedrijf.
  • Product vlogs met filmpjes over alle producten die we in de stenen winkel hebben.

Spelregels voor terug sturen en geld terug
Uiteraard hebben ook wij een paar spelregels voor het terug sturen van onze producten.

  • Je hebt maar liefst 90 dagen de tijd om de producten te retourneren.
  • Je geld is binnen 7 dagen nadat wij je pakket hebben terug gekregen, bijgeschreven op de Iban- of creditcardrekening waarmee de bestelling werd betaald.
  • Door Naron berekende verzendkosten binnen Nederland, worden gerestitueerd als de bestelling in zijn geheel wordt terug gestuurd. Dit geldt niet voor berekende bezorgkosten bij SALE producten.
  • Je mag alles GRATIS terug brengen in Naron Breda.
  • De verzendkosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Zorg wel dat alles altijd voldoende gefrankeerd wordt terug gestuurd.
  • Je mag natuurlijk alles passen, maar verder mag het niet gedragen zijn.
    Tip: pas slips altijd met een eigen slip eronder. Hoe je dan toch goed de maat en het model kunt beoordelen lees je bij onze pas-tips.
  • Elke bestelling wordt verstuurd met retourformulier (achterkant pakbon). Wij vragen om dit volledig ingevuld bij de retourzending te doen voor een snelle verwerking.
  • De artikelen ontvangen we graag terug in de verpakking en waarin wij het opstuurden.

Ruilen van artikelen
Als een besteld artikel bijv. niet blijkt te passen, dan mag deze altijd retour gestuurd worden. Het kan niet automatisch omgeruild worden. Dit betekent dat het nieuw product in zo'n geval opnieuw door jou besteld en betaald wordt. Het product dat niet goed is ontvangen wij graag z.s.m. terug en het aankoopbedrag zal door ons binnen 7 dagen worden terug gestort. Op deze manier kan er nooit door ons een fout worden gemaakt of moet er moeilijk worden gedaan met verrekening of bijbetalingen. Gemak dient de mens!

p.s. Producten die terug gestuurd worden maar die gedragen zijn of beschadigd of onvoldoende gefrankeerd, zullen wij niet kunnen accepteren en ongefrankeerd aan de afzender worden geretourneerd. De strafport die PostNL hiervoor aan de ontvanger in rekening brengt, kan niet op Naron worden verhaald.

 

AKKOORDVERKLARING

Door het verzenden van de bestelling via de webshop van Naron verklaar je automatisch dat je op de hoogte bent van onze hierboven beschreven voorwaarden en dat je daarmee volledig akkoord bent. 

 

De week van Naron NIEUWSBRIEF

  • Beleef naron
  • Nieuwe collecties
  • Acties & SALE