• Cupmaten DD t/m O
  • Omvang vanaf 60
  • Volledige collectie Freya Fantasie & Elomi
  • Gratis opsturen vanaf €75
  • Retourtermijn 90 dagen
  • Winkel in Breda
  • Top adviseurs
  • Naronnies sparen

Naronnies sparen

Wat is een Naronnie?

Wij zijn ontzettend blij met al onze klanten. Vooral die klanten die regelmatig bij ons shoppen willen wij daarvoor een klein bedankje geven. Je spaart daarom automatisch voor Naronnies als je in ons klantenbestand staat. Je spaart bij alle online en offline aankopen 1 Naronnie bij iedere €1. Dit moet wel een €1 zijn waarop geen korting of aanbieding van toepassing is. Als je voor €300 zonder korting bij ons hebt gekocht, dan heb je 300 Naronnies gespaard en krijg je automatisch een Naronbon ter waarde van €7,50 thuis gestuurd.

Offline en online kopen bij Naron

Klanten die zowel in de winkel als via de webshop kopen, kunnen het beste het account dat wij voor je aan hebben gemaakt gebruiken. Je logt in als bestaande klant met het email adres waarop je ook De Week van Naron ontvangt. Weet je geen wachtwoord meer? Vraag deze dan op en binnen enkele minuten heb je die in je mailbox. Alle bij ons bekende gegevens staan ingevuld en kun je bekijken en aanpassen in “Mijn Naron”. Om niet online en offline Naronnies te sparen, maar slechts op 1 plek, raden wij aan om bij online bestellingen dit account te gebruiken. Deze is nl. gekoppeld aan die van de winkel.

Verzilveren

Als je de Naronbon hebt ontvangen, dan is deze een half jaar geldig. Je kunt hem verzilveren door hem in te leveren bij je eerstvolgende aankoop. Je krijgt er geen geld voor terug. Kom je niet op tijd naar de winkel, maar wil je de Naronbon online verzilveren? Dat kan door hem terug te sturen of door de Naronbon kapot te scheuren en daarvan een foto te maken waarop jouw naam en de datum van uitgifte te lezen zijn. Die foto kun je mailen naar klantenservice@naron.nl en vermeld daarbij op welk ordernummer de waarde van de Naronbon in mindering moet worden gebracht. Je betaalt dus de volledige bestelling en krijgt €7,50 van ons terug gestort.

Waar vind ik mijn saldo?

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om je eigen saldo online te bekijken. Je zult dus even naar onze klantenservice moeten bellen of mailen. We hebben dan je naam, postcode en huisnummer nodig om het saldo op te zoeken.

Wat als de Naronbon is verzilverd, maar ik de producten terug stuur

Als het bedrag van de Naronbon al terug gestort is op jouw Iban of creditcardrekening, maar je hebt jammer genoeg de bestelling in zijn geheel terug gestuurd naar ons, dan gaan wij deze en de terugbetaling verwerken. We zullen alleen de Naronbon hierop weer moeten corrigeren. Daardoor krijg je het volledige aankoopbedrag min €7,50 terug gestort.

Je bent de Naronbon niet kwijt
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je daarmee jouw cadeautje van ons kwijt bent. We zullen daarom onder jouw naam in ons systeem een melding maken dat de Naronbon de eerstvolgende keer alsnog verrekend moet worden. Kom je dus in de winkel of bestel je online, zeg het ons dan of log in met het emailadres waarmee je bij ons geregistreerd staat. Zo kun je toch profiteren van deze leuke korting.

De week van Naron NIEUWSBRIEF

  • Beleef naron
  • Nieuwe collecties
  • Acties & SALE