• Cupmaten DD t/m O
  • Omvang vanaf 60
  • Volledige collectie Freya Fantasie & Elomi
  • Gratis opsturen vanaf €75
  • Retourtermijn 90 dagen
  • Winkel in Breda
  • Top adviseurs
  • Naronnies sparen

Verzenden

Naron verzendt alle bestellingen via PostNL.

Verzendwijze
Onze producten worden super gezellig ingepakt en bij je bezorgd alsof je een cadeautje thuis gestuurd krijgt. De producten gaan in een doosje of worden als brievenbuspakket verstuurd:

  • Doosjes worden door ons gebruikt bij bestellingen van voorgevormde artikelen of bij grote bestellingen die niet meer ineens door de brievenbus passen. Hiervoor zul je thuis moeten zijn om het in ontvangst te nemen.
  • Brievenbusverpakkingen gebruiken wij bij niet voorgevormde items en bestellingen met een aantal dat ineens door de brievenbus past. Hiervoor hoef je niet thuis te zijn om het te ontvangen.

Trackingnummer
Alle poststukken krijgen een trackingnummer waarmee het online gevolgd kan worden op de website van PostNL. Je ontvangt automatisch een email hoe jouw bestelling door ons is verstuurd met daarin de gegevens om jouw zending te volgen. Deze email wordt verstuurd zodra jouw pakketje door ons bij de post is aangeboden.

Verzendkosten
De tarieven die wij in rekening brengen voor verzendkosten zijn:

  • GRATIS bij Afhalen in de winkel
  • GRATIS bij bestellingen boven € 75,= af te leveren in Nederland
  • € 2,95 bij bestellingen onder € 75,= af te leveren in Nederland
  • € 8,95 bij bestellingen af te leveren in België
  • € 12,95 bij bestellingen af te leveren binnen de EU
  • € 24,95 bij bestellingen af te leveren buiten de EU

Aflevermoment
Een poststuk zal in Nederland binnen 1 tot 2 werkdagen nadat het is aangeboden aan PostNL worden bezorgd. Dit gebeurt van maandag t/m zaterdag tussen 9 en 21 uur. Let erop dat als wij het als brievenbuspost versturen, dit door de pakketservice van PostNL wordt verwerkt en dus niet met de regulieren brievenpost. De aflevertijden kunnen daardoor anders zijn dan je bent gewend.

Je hebt via de website van PostNL altijd de mogelijkheid om een ander aflevermoment of zelfs nog een ander afleveradres te kiezen. Dit kan zodra je de email met trackingnummer hebt ontvangen. Volg hiervoor de aanwijzingen op de website van PostNL. Als ons pakje niet kon worden afgeleverd, dan zal ook dit gecommuniceerd worden via PostNL door middel van een briefje in de brievenbus en/of op hun website.

Aansprakelijkheid
Naron is aansprakelijk voor correcte verzending en aflevering gebaseerd op de door de klant, aan haar verstrekte gegevens. Op het moment dat onze partner PostNL het pakketje van ons ontvangt tot het moment waarop zij het aflevert, is er een gezamenlijke aansprakelijkheid. Naron blijft altijd het aanspreekpunt en zal PostNL, indien nodig, aansporen om een correcte en zo spoedig mogelijke bezorging te realiseren.

 

De week van Naron NIEUWSBRIEF

  • Beleef naron
  • Nieuwe collecties
  • Acties & SALE