Cupmaten DD t/m O
Omvang vanaf 60
Gratis opsturen vanaf €75
Retourtermijn 90 dagen
Winkel in Breda

18/01/2021 | 16:15

Waarschuwing voor phishing mails

Nu bijna alles digitaal gaat, is er meer last van phishing mails. Er gaan nep mails rond van vervoerders van verschillende pakketdiensten over pakketjes die niet thuisbezorgd kunnen worden of waar nog voor betaald zou moeten worden. Dit is phishing! Ga hier niet op in, veel webshops hebben hier op het moment helaas mee te maken dus we noemen een paar punten waar jij als klant bij ons op kan letten.

 

  1. Wij versturen alleen met PostNL of brengen het op dit moment soms ook zelf weg in Breda, Teteringen en Oosterhout.
  2. Je krijgt van ons systeem een bericht dat je bestelling verzonden wordt met het trackingnummer van Post NL.
  3. Op de website van PostNL kan je jouw pakket volgen en nergens anders.
  4. Er wordt nooit om adresgegevens, telefoonnummers of bankgegevens gevraagd! Je moet deze nooit geven en zeker nooit betalen voor een pakketje van ons!

 

Twijfel je? dan kan je ons altijd bellen of mailen

 

 14/01/2021 | 13:35

Vertraging door wereldwijde lockdowns en Brexit

 

 

 

We ondervinden helaas toch vertraging door Brexit. Bij onze merken uit het VK staan veel zendingen vast bij de douane. We weten niet wanneer we het gaan ontvangen en niemand kan er iets over zeggen. Ook moet met de lockdown in Engeland een groot deel thuis werken en is er minimale bezetting in de magazijnen. Hierdoor liggen sommige productielijnen weer stil. Even geduld dus

 

 

 

 

08/01/2021 | 13:35

Lockdown proof shoppen bij Naron Breda

 

Maak jij ook meer wandelingen om in deze lockdown toch een beetje frisse lucht en beweging te krijgen? Misschien valt het je nu nog meer op hoe mooi Breda is. Als je bijvoorbeeld de historische kilometer loopt, kijk dan vooral omhoog naar al die prachtige gevels. Maar vergeet niet om ook al die te gekke winkels te bekijken die Breda rijk is en waar je hopelijk snel weer terecht kunt voor de leukste aankopen.

 

Om je wandeling nog wat interessanter te maken hebben wij onze etalage aangepast en lockdown proof gemaakt. Zo kun je onze collectie alsnog live zien in plaats van alleen via Naron.nl. We hebben extra mannequins neergezet en deze hebben we onze beste en mooiste lingerie en badkleding aangegeven. Op elke paspop zit bij het setje dat ze aan heeft een QR-code die direct linkt naar deze serie. Super handig om het meteen te shoppen! Lees er alles over in onze nieuwsbrief van 8 januari jl…

 

 

07/01/21 |15:45

Wist je dat

 

 

 

...Veel garages en fietsenstallingen tijdens lockdown gesloten zijn? Dit om vandalisme te voorkomen. Welke wel open zijn...

 

 

 

03/01/2021 | 10:00 Belangrijke waarschuwing!!

Phishing e-mails van vervoerders over klantenpakketjes die niet afgeleverd kunnen worden of waarvoor betaald moet worden

Omdat er zoveel online wordt besteld, zijn ook criminelen zeer actief. Er zijn veel Phishing e-mails in omloop van DHL, DPD, UPS, PostNL etc. In deze berichten wordt gezegd dat het pakje niet kon worden afgeleverd of je moet soms zelfs betalen voordat ze het af zouden kunnen leveren. Trap er niet in!!

 

Het werkt bij ons zoals het altijd werkt en we zetten het hier voor de zekerheid nog een keer op een rij:

  1. Wij versturen alleen met PostNL of brengen het op dit moment soms ook zelf weg in Breda, Teteringen en Oosterhout;
  2. Je krijgt vanuit ons systeem een bericht dat het verzonden wordt met het trackingnummer van Post NL;
  3. Op de website van PostNL kun je jouw pakket volgen en nergens anders;
  4. Er wordt nooit om adresgegevens, telefoonnummers of bankgegevens gevraagd!

 

Geef dus nooit persoonlijke gegevens aan een vervoerder en betaal al helemaal nooit iets. Je hebt toen je via Naron.nl bestelde al aan ons betaald en eventuele verzendkosten zitten daarbij inbegrepen.

 

Neem als je twijfelt direct contact met ons op. En dit geldt natuurlijk ook als je bij een andere webshop besteld. Wees dus alsjeblieft alert. Het online shoppen moet een feestje zijn en geen grote teleurstelling. Daarvoor waarschuwen we je graag.

 

21/12/20 |17:30

PostNL maximeert aantal pakketten

PostNL logoZojuist bereikte ons het bericht dat PostNL het aantal pakketten dat we dagelijks mogen aanbieden gaat maximeren. Dit gaat per direct in, omdat ze op dit moment hun maximale capaciteit hebben bereikt. Ze kunnen niet meer dan de huidige 1.7 miljoen pakketten per dag aan. Wat dit concreet voor ons zal gaan betekenen weten we op dit moment niet, maar we vragen jouw geduld. Het kan dus zijn dat je pakketje hierdoor vertraging oploopt in de levering vanuit ons.

 

Extra vertraging door lockdown Engeland en Brexit

Door de drukte bij alle vervoerders kan hierdoor al vertraging ontstaan in de leveringen aan ons vanuit onze leveranciers. De volledige lockdown van Engeland alsmede de onduidelijkheid rondom Brexit, helpen allemaal niet mee. Veel van onze merken komen uit de UK. Alle vervoerders kampen uiteraard met hetzelfde probleem en hierop kunnen we helaas geen invloed  uitoefenen.

 

Bezorging in Breda

Als team hadden we vorige week direct al het idee opgepakt, toen de winkel dicht moest, om zoveel mogelijk in Breda zelf de pakketjes bij je thuis te brengen. Je kunt dus iemand van ons aan de deur verwachten in plaats van de postbode. ;) Hiermee doen wij aan onze kant meteen ons best om de druk bij PostNL te verlichten.

 

Retourneren van producten

Wij hebben een retourtermijn van 90 dagen. PostNL vraagt iedereen om zo weinig mogelijk pakketjes terug te sturen tot 7 januari a.s. Voor onze retourtermijn is dat sowieso geen probleem en liefst willen we je vragen om het terug te brengen naar Naron Breda als we straks weer open zijn. Dan kunnen we je meteen helpen om wel het juiste product te vinden. Tevens bespaart het je de retourkosten en is het beter voor het milieu om niet alles heen en weer te blijven sturen.

 

19/12/20 | 13:10

Telefonisch adviesgesprek

Naron blijft bereikbaarWe zijn tijdens openingstijden gewoon bereikbaar. Je kunt een telefonisch adviesgesprek plannen via de roze afspraakknop rechts onderaan op Naron.nl. Dit kan super handig zijn als je wilt gaan bestellen. We vertellen je alles over hoe het bij ons werkt, waar je wat kunt vinden, dat je Naronnies spaart en hoe je ze kunt inwisselen en geven antwoord op al je vragen over het oerwoud van mooie grote maten BH’s en bikini’s. Wat je maar wilt weten voordat je online gaat shoppen, kun je aan ons vragen. Zelfs welke maat je het beste kunt kiezen.

We namen deze week zo’n gesprek voor je op. In dit filmpje zie je hoe zo’n telefonisch adviesgesprek kan gaan…

 

 

 

 

18/12/20 | 17:00

BH's kopen in een lockdown | Wat er allemaal gewoon mogelijk is...

Vandaag is onze laatste reguliere nieuwsbrief van het jaar eruit gegaan. Natuurlijk over hoe we het voor jullie doen tijdens de lockdown. Helpen we elkaar hier doorheen? We hopen het echt! Deze laatste De Week van Naron lees je helemaal bij NIEUWS…

 

 

16/12/20 | 20.50

Naron Breda in lockdownDe 1e lockdown dag zit erop

Eigenlijk was vandaag natuurlijk al de 2e dag van de lockdown. Maar gisteren was één en al hectiek en geregel. Toen waren we nog samen als team, op veilige afstand uiteraard, maar vandaag was het stil. Heel stil in de winkel…

 

16/12/20 | 10:00

Afhaalloket niet toegestaan

Wat een gedoe meteen vandaag van allerlei grote winkels die via slinkse wegen proberen toch open te blijven. We snappen het als ondernemers heel goed. Dat je probeert te redden wat er te redden valt. Dat proberen we zelf ook. Maar de winkelketens gaan hiermee toch voorbij aan wat de bedoeling van de lockdown is, geen traffic. Extra zuur is het dan dat wij als kleine speler van de burgemeester via een Facebook live stream op dinsdagavond al te verstaan kregen, dat we niet eens een afhaalloket mogen hebben.

 

Ons super plan voor de Bestelling take away optie, moesten we helaas alweer laten gaan. Misschien, omdat we het echt goed kunnen reguleren, komt er nog een variant. Natuurlijk lees je dit direct in deze corona update.

 

15/12/20 | 11:00

Team overleg

Al vóór de toespraak van Rutte gisteravond was het duidelijk dat we dicht zouden moeten vanaf vandaag. In onze groepsapp hadden we toen al afgesproken om vandaag om 11 uur bij elkaar te komen. Even samen zijn en ons verdriet delen. Maar daarna vooral de koppen bij elkaar om te brainstormen over hoe nu verder en hoe we ook dit varkentje hopelijk samen kunnen wassen.

 

Unaniem werd besloten dat iedereen keihard haar steentje gaat bijdragen om onze nieuwe website helemaal tiptop te krijgen. Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar wij vinden zelf dat er nog heel wat te verbeteren valt. En zeker nu de webshop ons enige verkoopkanaal is.

 

Bestelling take away

Omdat in team Naron niet iedereen de mogelijkheid heeft om thuis te werken, is er een schema gemaakt waardoor er iedere dag 2 personen aanwezig zijn om de te leveren goederen in ontvangst te nemen en om de klantenbestellingen te verwerken en te versturen. Ook hadden we meteen het strakke plan voor een bestelling take away. Dit regelen we op afspraak zodat om de 10 minuten iemand haar bestelling kan ophalen. De 1e tijdstippen werden ’s middag meteen geboekt via Naron.nl. Dit is veilig en we hebben een balie ingericht bij de voordeur zodat je niet de winkel in hoeft. De bestelling kun je vooraf betalen door in te loggen op Mijn Naron.

 

Bezorgen in Breda

Om verzendkosten voor onszelf te besparen, normaal zouden veel klanten gewoon hun bestelling ophalen in de winkel,  én om milieuvriendelijk te blijven werken, vond iedereen het een goed plan om in haar buurt de pakketjes bij de klanten af te gaan leveren. Hoe grappig en tof om in en met zo’n team te werken! We hopen dat jullie ons blijven supporten door massaal online te gaan bestellen. En wie weet staat er binnenkort iemand van ons aan je deur…

 

We staan voor je klaar

Je kunt ons op alle mogelijke manieren blijven bereiken zodat we je gewoon kunnen blijven helpen met onze tips en adviezen over de perfecte BH.

1)      Telefonisch of eventueel via een 20 minuten telefonisch adviesgesprek die je kunt plannen via de afspraakknop op de website. Dan kijken we met je mee op de website naar je wensen en denken we mee over de mogelijkheden, maten en pasvormen. Daarnaast kunnen we je meteen alle tools die er op Naron.nl zijn vertellen.

2)      Via email op klantenservice@naron.nl of met ons contactformulier.

3)      Meekijken kunnen we ook als je een virtuele passessie boekt. Als je hebt besteld en je spullen in huis hebt, kan het zijn dat je toch even de blik van een expert kunt gebruiken. Bandjes stellen, bepalen of de omvang goed zit en of het model voor jou geschikt is doen op deze manier.

Kortom, we doen er alles aan om met je in contact te blijven ook nu jij niet naar ons toe kunt komen. We komen gewoon naar jou. Tot snel!

 

14/12/20 | 17:35

Lockdown niet essentiële winkels een feit

Spijtig genoeg is het dan toch zover gekomen dat ook wij de winkel dicht moeten doen. Vanavond zullen we van Rutte er alles over horen. Rampzalig zo vlak voor de kerstvakantie en dit zal waarschijnlijk duren tot 19 januari 2021. Iedereen die tussen kerst en nieuwjaar ons ieder jaar een gezellig bezoek brengt moet dit fysiek een jaartje overslaan. Of toch niet? Naron.nl blijft bereikbaar, we versturen alles en we openen een bestellingen take away.

 

We need you!

Morgen om 11 uur hebben we een overleg met het hele team en gaan we kijken hoe we toch met je in contact kunnen blijven. Blijf je ons steunen door online te bestellen? We zullen het heel hard nodig hebben en wij gaan er alles aan doen om jou te blijven helpen aan die perfecte BH. Want ook al werk je thuis, het is niet gezond voor je boobs om ze te laten hangen! ;) Lees erover in onze blogs…

 

Bestelling take away

Je kunt je bestelling die is binnen gekomen bij Naron Breda ophalen. Veilig uiteraard en daarom plannen we elke 10 minuten een ophaalmoment. Boek die nu en we zorgen dat je bij de voordeur je bestelling mee krijgt en alsnog snel in huis hebt.

 

Omdat we (nog) geen mobiele PIN hebben, vragen we om je bestelde producten alvast te betalen. Dit kan door in te loggen op

Mijn Naron. Bekijk de juiste order en klik op de roze betaalknop. Super bedankt voor je medewerking.

 

Kerstcadeaus

Ook je kerstcadeaus zoals een Naron Kado Kaart, de prachtige Boobilicious Boob Oil of gewoon een mooi setje of leuke bikini, kun je op deze manier online kopen en afhalen bij de voordeur. Over onze cadeautips schreven we recent nog de blog: Vind de mooiste cadeaus voor haar over.

 

Stay safe en samen blijven we sterk! xx

 

 Veemarktstraat Breda15/10/2020 | 16:35

Toch weer angstaanjagende stilte in onze mooie Veemarktstraat in Breda. Gelukkig kun je bij ons absoluut veilig winkelen zoals je hieronder kunt lezen. Wij hebben overdag dan ook gewoon lekker gewerkt. Dank jullie wel daarvoor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14/10/2020 | 17:30 uur

Wat is er anders?

Niks! Als je al in de winkel bent geweest weet je een beetje hoe het bij ons gaat. Ons coronabeleid is heel deze gekke periode niet veranderd, we zetten de spelregels nog even op een rij voor je:

  • Maximaal 10 klanten in de winkel.
  • Kom met maximaal 2 personen samen.
  • Desinfecteer je handen bij binnenkomst
  • Geef een klap op de bel ;) en wacht op één van ons.
  • Neem een mandje mee bij de balie bij binnenkomst
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Graag een mondkapje


Neem je iemand mee?

Volgens de overheid mogen we op het moment met de oppervlakte die we hebben 10 mensen in de winkel naast ons eigen personeel. Dit is niet heel veel dus vragen we je om met maximaal 2 te komen. Op die manier kunnen wij zoveel mogelijk mensen helpen op een dag. Het is wel fijn als je iemand meeneemt aangezien wij nu niet met je mee de paskamer in mogen. We kijken van gepaste afstand met je mee hoe alles zit en geven we je tips wat beter kan. Natuurlijk pakken wij voor jou een andere maat of model. Je shop maatje is handig om bij je te hebben voor bandjes af te stellen of je met onze aanwijzingen op te meten. Dat doen we nu namelijk niet. Omdat we je precies vertellen wat je moet doen bij het afstellen, leer je zelf ook nog beter hoe je lingerie moet zitten!

Altijd plek met een 1 op 1 passessie

Wil je zeker zijn dat je meteen kan passen wanneer je bij ons in de winkel langskomt? Boek dan via onze website een passessie, op deze manier hebben we meteen een paskamer voor je vrij en kan je direct geholpen worden, ideaal toch? Je kan ook altijd gewoon binnen blijven wippen, Als het wat drukker is, kan het zijn dat je dan even moet wachten. Vandaar dat het plannen van je bezoek een echte aanrader is.


desinfectiemiddel naron corona beleid We keep it clean

Wanneer je bij ons binnen komt vragen we je om je handen te desinfecteren voordat je spullen aanraakt en een mandje mee te nemen zodat wij bij kunnen houden hoeveel mensen er in de winkel zijn. Op het moment zijn mondkapjes (nog) niet verplicht maar het is altijd fijn voor jou en onze veiligheid om er wel een te dragen, deze keuze laten we aan jou als klant! Zodra de mondkapjes verplicht worden zal dit bij ons natuurlijk ook gelden!



Video uitleg over corona protocol bij NaronLiever bestellen?

Je kan uiteraard via onze website je bestelling plaatsen. Wil je toch even onze mening? Dat is geen probleem! Je kan namelijk via de website ook een afspraak maken voor een virtuele passessie. Op deze manier kunnen wij via de webcam met jou meekijken naar je bestelling en beoordelen hoe deze zit, dan ben je zeker en scheelt dit een hoop op en neer sturen! Fijn toch voor jezelf én het milieu? Gewoon vanuit huis.

We hebben nog een video over hoe het bij ons in de winkel gaat met onze corona protocollen! Je hoeft nu alleen je handen niet meer te wassen omdat we een super fijn desinfectie apparaat hebben aangeschaft.

 

 

 

 

 

02/10/2020 | 15:23

Degene die in de afgelopen maanden bij ons in de winkel zijn geweest, weten al een beetje hoe wij alles doen: we houden ons netjes aan de 1,5 meter afstand en zorgen dat de pashokjes en alles daar omheen goed schoon blijven.
De afgelopen maanden is dit altijd heel goed verlopen bij ons in de winkel en dit willen we daarom gewoon zo houden! Wanneer jij als klant besluit een mondkapje op te doen is dit alleen maar goed maar we verplichten het niet en als jij graag wil dat wij een mondkapje op doen, doen we dit ook met alle plezier! Laten we vooral zorgen dat we ons gewoon netjes aan de afstand blijven houden zoals we altijd hebben gedaan!
Stay safe

 

 

 

 

 

 

23/09/2020 | 14:43

Als je de afgelopen tijd bij ons in de winkel bent geweest weet je dat wij je altijd even vragen om je handen te wassen. Hiervoor moest je naar het toilet achter in de winkel. Niet heel handig om elke keer op en neer te moeten lopen natuurlijk. Na even zoeken hebben we een heel fijn desinfectie apparaat aangeschaft, hier zijn we heel blij mee! Kom je 'm snel even uitproberen?

iDeal Visa MasterCard Bancontact Fashion Cheque Klarna Sofort Banking
Jouw winkelwagen (0)

We zien hetzelfde product in twee maten in je winkelwagen. Kom ze gerust passen bij ons in de winkel of virtueel via onze online passessie.

Bestel nog voor € 75.00 om geen verzendkosten te betalen binnen Nederland
 
Totaal 0.00
Verder winkelen
Bestellen
Extra controle